Da-Vinci-Groep Home

Strategie

Het goed leren kennen van de organisatie is een must = sleutel. We hanteren hiervoor een eigen ontwikkelde methodiek.

Wat wil de manager, zaakvoerder, directeur bereiken met zijn doelgroep? hoe wil hij dat bereiken? Is er een visie? Is er wel voldoende kennis over de doelgroep?

Hoe ervaren de klanten, prospecten en relaties vandaag de organisatie? Welke informatie verwachten zij en op welk tijdstip? Welke informatie ontvangen ze reeds vandaag? Wat kan beter, sneller, efficiënter?

We brengen alles nauwkeuring in kaart en stippelen hiermee een traject uit.

Het is hierbij niet de bedoeling een nieuw businessmodel te ontwikkelen. We stellen het businessmodel van de organisatie op zich dus niet in vraag. Het is ook geen aanvulling op het bestaande businessmodel. Het is vervangen van een bestaand onderdeel (proces) door een nieuw onderdeel in het huidig businessmodel.

Blijkt het huidig businessmodel niet dynamisch genoeg, dan zal dit eerst dienen aangepast voordat e-business met succes kan uitgerold worden binnen de organisatie.

 
Keer Terug